نسخه آزمایشی

آموزش تصویری ساخت بازی اتومبیل رانی توسط یونیتی – قسمت سیزدهم
آموزش تصویری ساخت بازی اتومبیل رانی توسط یونیتی – قسمت سیزدهم

making car game in unity3dبا عرض سلام خدمت دوستان عزیز

توی این جلسه ما می خواهیم کمی روی مبحث فنریت خودرو و در واقع فنریت لاستیک ها بحث نماییم.

وقتی که به یک شی کامپوننت WheelCollider اعمال می کنید این شی یکسری خصوصیات رو به خودش می گیره….

چند تا از این خصوصیات شامل:

۱- فنریت (که فکر کنم همه دوستان با این واژه آشنا هستند)

۲- دمپر(توی رشته ی مهندسی مکانیک ما این گزینه رو با واژه ی c نشون می دیم – در واقع ارتعاشات فنر رو دمپ می کنه و باعث به تعادل رسیدن فنر و حرکت نکردن فنر میشه)

۳- میزان فشرده شدن

۴- و ….

خوب دوستان دراین قسمت ما روی سه مبحث اول کار می کنیم.

در پایان این آموزش اگه شما خودرو رو با ارتفاعی نسبت به سطح زمین قرار دهید وقتی که خودرو روی زمین سقوط می کنه اون حالت فنریت توش دیده میشه.

making car game in unity3d

[stextbox id=”Account_Sale”]جهت خرید این قسمت با مبلغ ۳۰۰ تومن می تونید از فرم زیر استفاده کنید.[/stextbox]

[parspalpaiddownloads id=”30″]

[stextbox id=”black”]!!!!!در ضمن یادتون باشه که نظر بدید!!!!![/stextbox]

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت

There are no products