نسخه آزمایشی

آموزش سیستم UI از Unity3d.com

UI In unity3d 5با عرض سلام خدمت تمامی دوستان

آموزش سیستم UI از Unity3d.com

امروز آموزش یکی دیگر از سیستم های جدید و البته کاربردی یونیتی، یعنی سیستم UI رو براتون آماده کرده ایم.

همان طور که در مطلب یونیتی ۵ و دیگر هیچ!!! بیان کردیم، در یونیتی ۵ سیستم UI قدیم یونیتی که معمولا با نام GUI می شناختیم تغییر کرده و اکنون شما سیستمی پیشرفته تر شبیه به پلاگین NGUI در این ورژن از موتور بازی سازی یونیتی مشاهده خواهید نمود.

از مزایای این سیستم، ایجاد راحت تر انواع منو های زیبای دو بعدی و حتی سه بعدی می باشد.

دقت داشته باشید که این سیستم بر پایه ی پلاگین NGUI می باشد پس خیلی از گزینه های آن شبیه به پلاگین NGUI می باشد.

سایت رسمی یونیتی همانند قبل که سیستم های مختلف موتور بازی سازیش را آموزش می داد، برای این سیستم نیز آموزش هایی را در نظر گرفت است که با مراجعه به آدرس unity3d.com/learn می توانید این آموزش ها را دانلود نمایید.

از آن جا که این آموزش ها روی سایت یوتیوب آپلود شده اند و دانلود از این سایت رای کاربران ایرانی سخت و مشکل می باشد، لذا تصمیم گرفتیم این آموزش ها را روی سایت مدیافایر برای شما آپلود نماییم تا به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای دانلود نمایید.

 

امیدوارم از دانلود این آموزش لذت ببرید.

با تشکر

سید

۲۳ نظر برای "آموزش سیستم UI از Unity3d.com"


  1. mohamad2610 گفت:

    سلام اگه میشه یه آموزش مربوط به نحوه قرار دادن مراحل نصب برای بازی رو بزارید. چون بازی هایی که یونیتی build میکنه بدون نصب اجرا میشه.
    ممنون

  2. behrooz گفت:

    سلام خسته نباشید اگه ممکنه اموزش برنامه نویسی سی شارپ توی یونیتی رو ادامه بدید اگه امکانش نیست یه منبع برای یادگیری معرفی کنید.ضمنا جا داره از زحمتاتون تشکر کنم.ممنون

  3. mohamad2610 گفت:

    سلام اگه میشه پکیج
    TATAKAI Tactical Battle FX رو واسه دانلود بزارید.ممنون

  4. مهراد گفت:

    دستت درد نکنه سید

  5. mohamad2610 گفت:

    سلام لطفا یه آموزش راجع به pause menu که واسه همه سبک های بازی به کار بیاد.تو پست های قدیمی یه نفر از دوستان مشکل منوی پاس رو حل کردن.میخواستم اگه میشه اون روش رو به صورت آموزش دربیارید.
    ممنون

  6. مهدی کریم پور گفت:

    سلام

    طریقه دسترسی به متغییری در لول اول از لول ۲ چگونه است؟

  7. مهدی کریم پور گفت:

    با تشکر لطفا پکیج
    Buoyancy Physics Simulation v1
    را برای دانلود قرار دهید. توش عملکرد فیزیک مایع شناور کار شده.

    ممنون

  8. مهدی گفت:

    سلام
    اولی یکی از بچه های سایت بهم داد. یه دریای بزرگو بی اندازست. یعنی اندازش غیر قابل تغییره.

    من یه قایق میخام که روی آب با کیبرد حرکت کنه. یعنی شبیه فیزیک قایق، شبیه سازی شده باشه.

    سومیم نمیخام از تو سایت خودتون خریدم.

    سید یه کاری کن لنگم. واقعا

    تشکر

  9. امین زمانی گفت:

    با سلام و تشکر و خسته نباشید
    همونطور که میدونید اگر به دوربین توی صحنمون کامپوننت GUILayer بدیم دوربین GUITexture های توی صحنه رو رندر میکنه و نمایش میده ، اما اگه توی کد به وسیله کلاس GUI یک Button یا Box یا Label یا هر چیز دیگه ایی بسازیم اصلا کاری به بودن یا نبودن دوربین نداره و در صحنه نمایش داده میشه، حالا من شدیدا به این مشکل برخوردم و نمیدونم چیکارش کنم، چون من دو دوربین در صحنه دارم و میخوام در یکی GUI که به وسیله کد نوشتم نمایش داده بشه و در دیگری نمایش داده نشه آیا راهی هست که کلاس GUI هم مثل GUITexture در نمای یک دوربین دیده بشه و در نمای دوربین دیگری دیده نشه

    با تشکر
    یا حق
    منتظران ظهور

  10. امین زمانی گفت:

    من تمام اینا رو میدونم و خودم از پلاگین NGUI استفاده میکنم اما شما بگید آیا راهی هست واسه مشکل من؟ چون من به وسیله GUI.DrawTexture یک تکسچر میسازم و میخوام این تکسچر ساخته شده فقط در یکی از دوربین هام دیده بشه

    یاحق
    منتظران ظهور

  11. ali گفت:

    سلام . لطفا سه بخش دیگه رو هم قرار بدید . داخل سایت یونیتی تا قسمت دوازده هست . با تشکر

  12. مهدی گفت:

    باسلام.من قبلا که ظاهر سایتتون فرق داشت یه سری پکیج خریداری کردم و به ایمیلم لینک دانلودش اومده بود.حالا میخوام همونا را لینکش را دارم دانلود کنم به سایتتون هدایت میشه ولی میگه صفحه مورد نظر پیدا نشد.باید چه کنم؟

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت


هیچ محصولی موجود نیست.