نسخه آزمایشی

آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در یونیتی، جلسه دوم
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در یونیتی، جلسه دوم

Cloth In Unity3dسلام خدمت تمامی دوستان عزیز

بعد از گذشت تقریبا یک هفته دوباره اومدم با آموزش دیگری در رابطه با شبیه سازی پارچه و لباس در یونیتی .

آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در یونیتی، جلسه دوم

در جلسه ی قبل با یکسری از پارامتر های بخش Cloth آشنا شدیم و یکی یکی آن ها را توضیح دادیم. از میزان نرم بودن پارچه گرفته تا شکل هندسی پارچه در جلسه ی اول توضیح داده شد.

در جلسه ی دوم سایر پارامترهای مربوط به بخش Cloth رو توضیح خواهیم داد.

در این جلسه در رابطه با Friction (اصطکاک)، Density (چگالی)، Pressure (فشار داخلی)، Collision Response(برخورد با اشیا دارای کلایدر)، Attachment Tear Factor(نیرویی که باعث پاره شدن لباس می شود)، Attachment Response(نیرویی که باعث جداشدن گیره ها می شود)، Tear Factor(میزان پاره شدن پارچه)، Attached Colliders(گیره ها) صحبت خواهیم نمود.

البته در رابطه با Density و Collision Response در این جلسه زیاد توضیح داده نشده است، که توضیح در این رابطه به جلسه ی بعد موکول خواهد شد.

در واقع در جلسه ی دوم شاید شما بیشتر با نیروها و کلایدرهایی که بر لباس تاثیر می گذارند آشنا خواهید شد.

امیدوارم از این آموزش لذت فراوان ببرید.

نظر یادتون نره!!!

ضمنا اگه سوالی در رابطه با این آموزش دارید می تونید به تالار گفتگوی سایت مراجعه نمایید.

با تشکر

سید

یک نظر برای "آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در یونیتی، جلسه دوم"


  1. mbahrami642 گفت:

    ایول سید
    آموزشات واقعا عالیه
    مثل سایتت (:kiss:)

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت

There are no products