دانلود رایگان مدل های آماده ی زمین فوتبال

دانلود رایگان مدل های آماده ی زمین فوتبال

  مشخصات آموزش

Soccer Packمدل های آماده ی زمین فوتبال

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

امروز با ما باشید با یکی دیگه از مجموعه مدل های آماده …. این بار و در این مطلب براتون یکسری مدل آماده از قسمت های مختلف میدان فوتبال قرار داده ایم تا بتونید از این مدل ها چه در بازی ها و چه در انیمیشن هاتون استفاده کنید.

این مدل ها مخصوص نرم افزار Cinema 4D R12 می باشند ؛ یعنی این که برای باز کردن و مشاهده ی این مدل ها نیاز به نرم افزار قدرتمند Cinema 4D R12 دارید.

توجه داشته باشید که این مدل ها در ورژن های پایین تر از R12 کار نخواهند کرد.

این مجموعه شامل مدل های آماده ی زیر می باشد:

1- مدل آماده ی پرچم نقطه ی کرنر

2- پرچم داورها

3- میدان فوتبال

4- کارت های اخطار نظیر کارت زرد و قرمز

5- توپ فوتبال

6- تور دروازه

7- سیستم نورپردازی

و خیلی مدل های دیگه ای که در میدان بازی مشاهده می شوند.

Stadium Seating

Soccer Ball

REF Whistle

The models are made with Cinema 4D R12 and include textures. NOTE: They will NOT work in versions previous to R12. You may use these models for personal or commercial use, just not for stock or resale in any way. I have made a .lib4d file so you can load these models into your Cinema 4D Content Browser and easily access the models at any time!

Many of these models are worth well over $30 individually so we have again provided a great deal in the hopes of making this affordable for everyone! If you have any questions about the pack, please e-mail me at: joren@thepixellab.net.

This pack includes the following C4D models:

3D Corner Flag Model
3D Linesman Flag
3D Foosball Table Model
3D Linesman Substitution Board Model
3D Player Dugout Model
(3D Ref Cards (yellow card and red card
3D Referee Whistle Model
3D Soccer Ball Model
3D Soccer Cleats Model
3D Soccer Field Model
3D Soccer Goal/Net Model
3D Soccer Trophy Model
3D Soccer Stadium Flood Lights Model
3D Stadium Arena Seating Model
(3D Training Cones Model (round and regular

۷ Responses to “دانلود رایگان مدل های آماده ی زمین فوتبال”

  1. hamed6618 گفت:

    سلام اقا سید مرسی به خاطر این همه وقت و هزینه خیلی اقایی

  2. امین زمانی گفت:

    با تشکر از مطلب مفیدتون
    ممنون از مدل هایی که واسه دانلود گذاشتید
    اما چه فایده وقتی 4 تا آبجکت تو محیطتت میاری و بازی سنگین میشه اینم این مدل ها که مششون بالاست
    من تو بازیم از مدلهایی با کمترین مش ها و خلاصه کلی بهینه سازی استفاده میکنم اما بازم افت فریم مشاهده میشه
    در مورد سیستم Occlusion باید بگم که اون چندهزار باری که من تست کردم به نظر من واسه سیستم عامل اندروید جواب نمیده
    و وقتی بیک گرفتی یه حجم کیلوبایتی به خروجی بازیت اضاف میشه
    و وقتی بازیتو تو گوشی نصب و اجرا که میکنی فریم بازی روان تر که نشده هیچ سنگین ترم شده
    به نظر شما چرا اینجوریه؟
    مقالات زیادی در مورد بهینه سازی گرفتم
    و حالا یه سوال در مورد پروفایل کردن بازی دارم
    یه آموزش بهیه سازی ترجمه شده گرفتم که گفته اول پروفایل کنید و خیلی رو پروفایل کردن بازی تاکیید کرده
    منظور از پروفایل کردن بازی چیست؟
    قسمتی از متن مقاله
    https://www.dropbox.com/s/v9jpwrr68ce12uz/Pic-1.jpg
    میشه یه توضیحی بدید تو سایت ها هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم
    اینم لینک آبی رنگی که در عکس هست
    developer.apple.com/tools/performance/
    مال آپل هست در مورد خروجی گرفتن برای ios این چیزا
    یه چیزهایی در مورد Xcode توش نوشته
    اگه اطلاعاتی دارید ممنون میشم توضیح بدید
     
    با تشکر فراوان
    (منتظران ظهور)
     
     
     
     
     
     
     
     
     

  3. امین زمانی گفت:

    با تشکر از پاسختون
    حالا منظور از این جمله چی بود؟
    مثلا چیو پروفایل کنم؟
    این گزینه Profile که گفتید که فقط یه چیز نمایشی هست مثلا چیکارش کنم؟
    مثلا چطوری مشکلات احتمالی رو داخل Profileپیدا کنم؟
    (:unknw:) (:search:)
    (منتظران ظهور)
     
     
     

  4. امین زمانی گفت:

    ممنونم از راهنماییتون آقا سید
    ولی حالا به نکته دقیق در مورد شیدرها رسیدم
    اولین شیدر استاندارد خود یونیتی یعنی Bumped Diffuse سنگیرین ترین شیدر میتونه واسه بازیهای گوشی باشه
    و تا اونجایی که من تست کردم هر آبجکتی که متریالش از این شیدر باشه تو اون قسمت بازی و یا در کل روند بازی باعث مکس در فریم بازی میشه
    و خیلی آبجکت داشتم که از اون شیدر استفاده میکردن شیدر همشون رو تغییر دادم
    مثلا طبق تست هایی که من کردم بهترین شیدر برای موبایل که افت فریم رو خیلی خیلی کاهش میده و عالی هست برای موبایل شیدر Mobile/VertexLit هست
    تا اونجا که من تست کردم و فهمیدم شیدر Bumped Specular خیلی بهتر از شیدر Bumped Diffuse است
    به نظر من شیدر Mobile/Bumped Diffuse هم که واسه موبایل بهینه شده اصلا مناسب نیست
    البته واسه موبایل
     
    با تشکر از وبسایت تخصصیتون
    یا حق
    (منتظران ظهور)
     
     
     
     
     

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت

  مشخصات مدرس

محمودزاده بخت آباد سید حامد
دانشجوی رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه سیستان وبلوچستان علاقه مند به مباحث گرافیکی انجام چندین طراحی شامل: طراحی تیزر - کلیپ - سایت و.... در حال حاضر مدیریت سایت Learningtv.ir رو برعهده دارم. در کل عاشق بازی سازی با یونیتی هستم.