نسخه آزمایشی

یونیتی ۴٫۳٫۱ هم از راه رسید.
یونیتی ۴٫۳٫۱ هم از راه رسید.

یونیتی 4.3.1با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

یونیتی ، موتور بازی سازی ای که این روز ها شاخ قول های بزرگ بازی سازی رو یکی یکی شکسته و در حال تبدیل شدن به بهترین موتور بازی سازی دنیا می باشد.

این موتور بازی سازی با آپدیت های خیلی سریعی که داره  در مدت زمان های کوتاهی امکانات فراوان تری به کاربران ارائه می دهد.

در ورژن جدید یعنی یونیتی ۴٫۳٫۱ تغییراتی نیز داشته ایم هر چند که در همون ورژن یونیتی ۴٫۳ هم تغییرات خیلی زیادی داشتیم.

برخی از تغییراتی که در یونیتی ۴٫۳٫۱ به چشم می خورند (به گفته ی خود سایت یونیتی) عبارتند از:

.۲D: Can now create sprites from POT textures in advanced mode

.۲D: Destroying a Sprite’s texture will not crash the SpriteRenderer that’s using it

.۲D: Do not trash MaterialPropertyBlock on a SpriteRenderer

.۲D: Sprite.textureRectOffset won’t crash the editor anymore

BlackBerry: Fixed garbage collect crash when using threads

BlackBerry: SystemInfo.deviceUniqueIdentifier now returns serial number .correctly

.Debugger: Avoid deadlocks on OSX

.Graphics: Fix “fence == expectedFence” error with GPU skinning

.Graphics: Fix GPU Skinning crash on DX11 when the bone count changes

Graphics: Fixed Intel DX9 GPUs (like Intel 945) incorrectly being labeled as .unsupported by Unity

Graphics: Fixed real-time shadows with orthographic camera and baked .occlusion data

Graphics: Fixed Screen.width and height reporting incorrect values in the .Editor

Graphics: Fixed some setups with shadows & image effects causing crashes in .free Unity version

.iOS: Fixed iOS build being non-PIE compatible

Physics: Assert being thrown when 2D collider area is below what Box2D can .handle

.Physics: Fixed inability to set 2D rigid-body mass from the scripts

Physics: Slider Joint 2d properties accept Infinity value and produce runtime .errors

.Sourcebuild: Fixed running tests in stripped sourcecode builds

WebPlayer Installer: Install x64 content to Program Files instead of Program .Files (x86)

WePlayer: Fixed a WTS bug on Windows 8 and 8.1 where the player would think .that the screen is locked

.Windows Editor/Player: Fixed rendering performance regressions in 4.3

Windows Editor: Fixed crash on toggling Direct3D 11 mode when profiler .window is open

Windows Store Apps/Windows 8.1: Fix a bug with Independent Input source enabled, the application would report incorrect touch position on some .devices, for ex., Surface Pro

Windows Store Apps/Windows 8.1: Fix a bug with Independent Input source .enabled, the application will still receive input after loosing and regainingfocus

Windows Store Apps/Windows Phone 8: Fixed random crashes, when putting .pressure on GC

Windows Store Apps: Fixed a bug where the webcam could destroyed before its .deinitialization is finished

.Windows Store Apps: fixed checking plugin compatibility for .NET 4.5 plugins

.Windows Store Apps: fixed lowercase ‘y’ not working in input controls

.Windows Store Apps: fixed setting default cursor in player settings

Windows Store Apps: Fixed the issue where BlockUntilDone in WWW backend .would not properly wait until the http task is completely finished

۴ نظر برای "یونیتی ۴٫۳٫۱ هم از راه رسید."


  1. teapot گفت:

    ممنون بابت زحماتی که می کشید
    با تشکر

  2. carrera گفت:

    مرسی دست گلت دردنکنه

  3. Jayde گفت:

    A procvvatioe insight! Just what we need!

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت

There are no products