نسخه آزمایشی

۲ – آموزش شبکه در یونیتی – ایجاد تغییر در شی

Network In Unity3dبا سلام خدمت دوستداران LearningTV

خوب اینم از قسمت دوم آموزش شبکه در یونیتی

توی این قسمت ابتدا کاری خواهیم کرد که مثلا هر کدام از کاربران بتوانند رنگ یک مکعب رو تغییر بدهند. مشکلی که در این قسمت بوجود میاد اینه که موقعی که روی شی تغییری حاصل می شود سایر کاربران این تغییر رو احساس نمی کنند. به همین دلیل یکسری تغییرات در اسکریپتمون اعمال خواهیم کرد.

اولین تغییر استفاده از کد های [RPC] می باشد.

این کد باعث میشه تابعی که زیرش نوشته شده بین تمام کاربران به اشتراک گذاشته بشه (توی آموزش مشاهده خواهید کرد).

دومین تغییر هم اعمال کامپوننت Network View به دوربین می باشد که به این کامپوننت نیاز می باشد.

خوب بیشتر از این دیگه توضیح نمیدم.

والسلام

سید

یک نظر برای "۲ – آموزش شبکه در یونیتی – ایجاد تغییر در شی"


  1. ناصر گفت:

    باسلام و عرض ادب

    من تو پیاده سازی syncevents توسط یونیتی در بازی شبکه ای به مشکل برخوردم میخواستم محبت کنید راههنمایی کنید .

    مثال ساده

    ۱ -وقتی بازیکن یک امتیاز کسب میکند باید به سرور بگوید من یک امتیاز کسب کردم
    ۲- سرور امتیاز تمام بازیکنان را ذخیره کند و در پایان بازی به همه بازیکنان امتیازات کسب شده توسط دیگر بازکنان را نشان دهد.

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت


هیچ محصولی موجود نیست.