۳-۱ آموزش ساخت بازی های fps در یونیتی – تنظیم دست سمت راست

۳-۱ آموزش ساخت بازی های fps در یونیتی – تنظیم دست سمت راست

  مشخصات آموزش

  •   مدت زمان 18 دقیقه و 20 ثانیه
      حجم فایل 61 مگابایت
      زبان آموزش فارسی
  •   لینک دانلود

آموزش ساخت بازی های fps در یونیتیبا سلام و عرض ادب خدمت تمامی بینندگان گرامی
خوب قسمت سوم ساخت بازی های FPS از اول تا اخر هم براتون اماده کردم

آموزش ساخت بازی های fps در یونیتی – تنظیم دست سمت راست
چون کیفیت را کمی بهتر کردم حجم کمی بالا هست
توی این قسمت مدل دستی که آماده کرده بودیم را در نرم افزار تری دی مکس باز می کنیم و با اسلحه ترکیب و کل مباحث دست سمت راست را انجام می دهیم.
لازم به ذکر است که فایل های پروژه بصورت رایگان بزودی به دست همگی میرسه بعنی فایل های دست و اسلحه های استفاده شده در آموزش را بصورت رایگان در اختیارتون قرار میدم.
آموزش ساخت بازی های openWorld یا جهان باز همانند بازی های جی تی ای بزودی توسط خودم آموزش داده میشه از اول تا اخر همچنین آموزش ساخت بازی های RPG یا شمشیری یه دوصورت FPS و TPS یعنی سوم شخص و اول شخص آموزش داده خواهد شد.
بزودی مدل های سه بعدی با کیفیت فوق العاده و بعضی هاشون بصورت رایگان در اختیارتون قرار گرفته خواهد شد.
فقط با حمایت های شما و نظر هاتون
چون در قسمت قبل نظر ها کمی زیاد بود آموزش را زود قرار دادم پس نظر شما برای ما خیلی اهمیت داره.
خوب امیدوارم لذت برده باشید و استفاده کنید از این قسمت

جهت استفاده از فایل های پروژه هم می تونید از لینک زیر استفاده کنید.

http://www.mediafire.com/download/prkaqp2ttm7axaf/MAC11%2BHands_File%282%29.rar
با تشکر
حسین باقری دهکردی

۱۹ Responses to “۳-۱ آموزش ساخت بازی های fps در یونیتی – تنظیم دست سمت راست”

  1. hossein گفت:

    هنوز ندیدم ولی میدونم که عالی (:good:)

  2. اشکان گفت:

    سلام

    آقای باقری برای اسلحه هایی که گفتید برای تنظیم به نظر من یه کلت کلاش ژ3 وینچستر باشه خوبه چون طریقه گرفتن بقیه تفنگ ها شبیه همه همین ها رو آموزش بدید کفایت میکنه البته بستگی به نظرات دوستان داره. شما برید ما پشتتونیم و حمایتتون میکنیم.

    با تشکر از شما

    • حسین باقری گفت:

      سلام و درود
      چشم حتما از این ها استفاده میکنم اگر سلاح دیگری هم بود که به ذهنم خورد که اموزش جداگانه میخاد حتما میگم خدمتتون البته نظر شما متین اما باید نظر دیگران هم ببینیم چیه
      خیلی ممنون از حمایت لطف میکنید
      با تشکر از نظرتون

  3. Mohammadreza## گفت:

    سلام
    فوق العاده بود بهتراز این نمیشه خیلی ممنون بابت اموزش ها…
    فقط حجمش کمی زیاد بود طول کشید دانلود کنم ولی بازم ممنون.
    منتظر قسمت های بعدی هستم

  4. akbar گفت:

    عالی بود دست شما درد نکنه

  5. حسین باقری گفت:

    خواهش میکنم قابلی نداره دوست عزیز
    با تشکر

  6. اشكان گفت:

    سلام

    اين قسمت بعدي آموزش كي اماده ميشه اخه سعي كنيد زودتر قرار بديد اينترنت من ثابت نيست.

  7. حسین باقری گفت:

    سلام اشکان جان
    نمیدونم والا قسمت های بعدی حاضر هست فقط من برا سایت میفرستم ولی مشکل نمیدونم کجاست کع وقتی میفرستم باید 5تا6روزه دیگه وارد سایت بشه شرمنده به اقای محمود زاده حتما اطلاع میدم که این مشکلات را برطرف کنند
    با تشکر

  8. اشكان گفت:

    سلام

    البته بابت آموزش هايي كه قرار ميديد خيلي ممنونيم ولي من خودم هم به اقاي محمودزاده گفتم گفتن كه اقاي باقري آموزش ها رو نفرستادن گفتن يك پرو‍ژه فرستادن كه امشب اپلود ميكنم. لطفا سعي كنيد آموزش ها رو زود به زود بزارين.

    بازم تشكر از شما و همچنين از سيد جان بابت سايت خوبشون كه با ورود شما خيلي هم بهتر شده.

  9. حسین باقری گفت:

    سلام اشکان جان
    خواهش میکنم
    چرا اموزش یکی از پلاگین های یونیتی را فرستادم ولی اموزش ساخت بازی های fps را هنوز نفرستادم چون هنوز 2تا مطلب فرستادم که توی سایت قراره قرار بگیره چون اگه سریع بفرستم کار اقای محمود زاده سنگین میشه
    خیلی ممنون اشکان جان

  10. فرهاد گفت:

    سلام

    اموزش هاي fps بسيار عالي هستن لطفا ادامه بديد خيلي اموزشاتون بدردم خورد تا الان هوش مصنوعي هم آموزش بديد.

    • حسین باقری گفت:

      سلام فرهاد جان

      چشم حتما تا اخرش ادامه میدم هوش مصنوعی هم بصورت کامل اموزش میدم فکر کنم هوش مصنوعی باشه برای دست اخر چون الان باید اسلحه را انیمیت کنیم و کد نویسی هارو انجام بدیم بعد بریم سراغ این جور مباحث

      با تشکر

  11. اشكان گفت:

    سلام

    من ميخواستم در بازي يكسري قطره روي دوربين باشه و وقتي كه ميره زير سقف اين قطره ها پاك شده مثل بازي مبارزه در خليج عدن و ارتش هاي فرازميني لطفا كمك كنيد.

    • حسین باقری گفت:

      اشکان جان خیلی ساده هست فقط با یک پلاگین میشه این کار را کرد یک پلاگین مخصوص این کار هست که فکر کنم در سایت باشه اگه نبود بهم بگو تا قرار بدم کافیه پلاگین را روی دوربین متصل کنی و بعد پلاگینی که بارون میاد را غیر فعال کنی بعد یه اسکریپت بنویسی که وقتی بارون فعال شد اون پلاگینی که دادی به دوربین فعال بشه و اگر رفتی داخل colider یک جسمی که سقف داشت پلاگین غیر فعال بشه به همین راحتی اگه بازم متوجه نشدی بگو تا تو هفته های بعدی اموزش بدم چون الان سرم شلوغه
      با تشکر

  12. حسین باقری گفت:

    خواهش میکنم سجاد جان امید وارم برات اموزش ها مفید باشن

  13. aliakbar گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    ۲تا سوال داشتم
    چرا از ۳DMax واسه مدل سازی استفاده کردید؟
    نرم افزار ۳dMax از مایا سنگینتره و به سیستم قویتری احتیاج داره؟

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت

  مشخصات مدرس

hosien3d bagheri

  دوره‌های پیشنهادی