نسخه آزمایشی

۵ – آموزش ساخت بازی اول شخص در یونیتی – استاندارد سازی انیمیشن

FPS Game_Indestryبا سلام خدمت دوستداران LearningTV

خوب اینم از قسمت پنجم آموزش ساخت بازی های اول شخص در نرم افزار یونیتی

توی این قسمت انیمیشنی که داخل نرم افزار تری دی مکس ایجاد کردیم رو کمی استاندارد سازی می کنیم.

برای این کار Keyframe های مربوط به استخوان Bip001 رو حذف می کنیم تا حرکت کاراکتر رو به جلو نباشد و سر جایش حرکت کند.

البته من به شما پیشنهاد می کنم شما این کار رو نکنید و خودتون ببینید که در نرم افزار یونیتی به چه مشکلی برخواهید خورد بعد که به مشکل بر خوردید این کار رو انجام بدید.

بعد از این که انیمیشن رو برای یونیتی استاندارد کردیم نوبت به خروجی گرفتن از کاراکتر برای نرم افزار یونیتی می باشد که در این مرحله نحوه خروجی گرفتن کاراکتر با فرمت Fbx رو بهتون آموزش دادم طوری که هم انیمیشن ها و هم تکسچر و هم متریال ها ذخیره شوند.

در نرم افزار یونیتی هم وقتی که مدل رو ایمپورت می کنیم باید یکسری تغییرات در تنظیمات کاراکتر بدیم.

اولین تغییر که می دهیم تغییر در نحوه استخوان بندی خواهد بود که باید نوع آن را روی Legacy قرار بدیم.

در بخش انیمیشن هم یکسری تغییرات خواهیم داشت. همچنین در بخش model هم باید تغییراتی رو اعمال کنیم تا کاراکترمون به درستی وارد نرم افزار یونیتی شود و ما بتوانیم از این کارکتر در بازیمون استفاده کنیم.

خوب بیشتر از این دیگه توضیح نمیدم و بهتون پیشنهاد می کنم که آموزش رو دانلود کنید و با آموزش همراه شوید.

والسلام

سید

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.


هیچ محصولی موجود نیست.