تاریخ انتشار | تعداد نظرات | تعداد بازدید | زمان تقریبی مطالعه |
---|---|---|---|
۱۲/مرداد/۱۳۹۲ ۲۰۲۴ روز پیش | ۱۴ دیدگاه | ۵۳۸ | ۱ دقیقه |
با عرض سلامی دوباره خدمت دوستداران LearningTV
امروز می خواهیم قسمت سوم ساخت بازی های اول شخص در یونیتی رو آموزش بدیم.
در این قسمت از نرم افزار یونیتی خارج شده و کمی در نرم افزار تری دی مکس کار را ادامه خواهیم داد.
در این قسمت ابتدا یک مدل آماده ی تکسچر شده را وارد نرم افزارتری دی مکس می کنیم.
استخوان Biped را طوری قرار می دهیم که کاراکتر و استخوان همدیگر را تحت پوشش قرار دهند.
درمرحله ی بعد هم به کاراکتر اصلاحگر Physics رو اعمال می کنیم و ….
والسلام
سید
ممنون منتظر این آموزش بودم
پاسخ
خواهش می کنم
قسمت چهارم رو هم دارم آپلود می کنم
والسلام
سید
پاسخ
سلام و خسته نباشید.
دو تا سوال
۱٫چرا انقدر سرعت دانلود پایینه!؟
۲٫پس آموزش گذاشتن فیلم یا انیمیشن اول بازی چی شد؟
پاسخ
سلام
۱- اگه هاست دانلودمون دانلود می کنید که فکر نکنم سرعت پایین باشه اگه هم از لینک های مدیافایر استفاده می کنید که تقصیر من نیست.
۲- واقعا ببخشید یادم رفته بود اانشا الله پس فردا قرار می دم.
والسلام
سید
پاسخ
ولی حالا یه چیز بگم تعجب کنی
قسمت ۴ و ۵ خیلی سرعت بالاست
ربطی به حجمش داره؟
پاسخ
به حجم ربطی نداره احتمالا از اینترنت شماست.
والسلام
سید
پاسخ
That takes us up to the next level. Great ponstig.
پاسخ
سید چطوری میشه تو ۳d max 2013 استخوان انگشت و اینا رو آورد؟
اصن گذینه ای بنام استراکتر نیست.
پاسخ
شما باید به قسمت Motion برید و یادتون باشه که در این قسمت باید گزینه ی figure mode فعال باشه.
والسلام
سید
پاسخ
Hey, that’s a clever way of thkiinng about it.
پاسخ
میرم ولی نیست.
پاسخ
پیداش کردم پیداش کردم
پاسخ
خدارو شکر
والسلام
سید
پاسخ
خیلی ممنون از سایت خوبتون عالی بود
پاسخ