لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

آموزش کار با فایل های اکسل در یونیتی


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۰۳/آبان/۱۳۹۴
۱۴۲۲ روز پیش
۷ دیدگاه ۱۰۴۱ ۱ دقیقه

آموزش کار با فایل های اکسل در یونیتیآموزش کار با فایل های اکسل در یونیتی

مقدمه:

یکی از امکاناتی که موتور بازی سازی یونیتی در خود جای داده است، تعامل با انواع نرم افزارهای موجود می باشد.

جدای از نوع نرم افزاری که یونیتی با آن تعامل دارد، می توان گفت که موتور بازی سازی یونیتی با بسیاری از نرم افزارهای معروف شرکت های معروفی نظیر Microsoft و … در تعامل می باشد.

 

یکی از این نرم افزارهای معروف، نرم افزار قدرتمند اکسل می باشد. با استفاده از نرم افزار اکسل می توانید انواع اطلاعات و داده ها را در فایل اکسل ذخیره نموده و از این اطلاعات استفاده نمایید.

 

موتور بازی سازی یونیتی این امکان را دارد که با فایل های اکسل تعامل داشته باشد.

 

در آموزش فارسی کار با فایل های اکسل در یونیتی با نحوه ی کار با فایل های اکسل در یونیتی آشنا خواهید شد.

 

در پایان آموزش کار با فایل های اکسل در یونیتی با نحوه ی ایجاد، ویرایش و خواندن فایل اکسل در یونیتی آشنا خواهید شد.

سرفصل دروس این دوره ی آموزشی عبارتند از:

[toggles class=”yourcustomclass”]
[toggle title=”مقدمات” class=”in”]در این جلسه در مورد انواع روش های موجود صحبت خواهیم نمود و در نهایت بهترین روش را انتخاب می نماییم.[/toggle]
[toggle title=”ایجاد فایل اکسل “]در این جلسه با چند خط کد بسیار ساده نحوه ی ایجاد یک فایل اکسل به همراه یک Sheet جدید را فرا خواهید گرفت.[/toggle]
[toggle title=”ایجاد ردیف و سلول”]در این جلسه تعدادی ردیف و سلول یه فایل اکسل خود افزوده خواهیم نمود.[/toggle]
[toggle title=”ویرایش فایل اکسل”]در این جلسه که در چند بخش ارائه شده است یاد خواهید گرفت که چگونه فایل اکسلی که ایجاد نموده اید را ویرایش نمایید.[/toggle]

[toggle title=”افزودن ستون های دیگر”]در این جلسه یاد خواهید گرفت که چگونه به فایل اکسل خود ستون های دیگری نیز اضافه نمایید.[/toggle]

[toggle title=”خواندن از فایل اکسل”]در این جلسه که در چند قسمت ارائه شده است یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از روش های مختلف اطلاعات یک فایل اکسل را در یونیتی استفاده نمایید.[/toggle]

[toggle title=”پشتیبانی از زبان فارسی”]در این جلسه امکان پشتیبانی از زبان فارسی را به پروژه ی خود اضافه خواهیم نمود.[/toggle]

[toggle title=”مقایسه بین حالت های مختلف خواندن از فایل اکسل”]در این جلسه در رابطه با مزایا و معایب روش های مختلف خواندن از فایل اکسل صحبت خواهیم نمود.[/toggle]
[/toggles]

امیدواریم آموزش کار با فایل های اکسل در یونیتی برای شما عزیزان نیز مفید باشه.

 

[notification type=”alert-success” close=”false” ]شما عزیزان می توانید این آموزش را با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان از سایت لرنینگ تی وی خریداری نمایید.

این آموزش در سایت tutmarket.ir نیز منتشر شده است.

فایل های پروژه ی این پکیج در سایت پکیج های یونیتی منتشر شده است.

[/notification]

 

با تشکر

سید حامد محمودزاده

آموزش کار با فایل های اکسل در یونیتی

۷ نظر برای "آموزش کار با فایل های اکسل در یونیتی"


  1. نوشته شده توسط  

    با سلام

    آقا سید امکان خرید دانلودی این آموزش هست ؟

    با تشکر

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      بله در قسمت باکس دانلود محصول رو به سبد خرید اضافه کنید و به صفحه ی سبد خرید مراجعه کنید.

      https://learningtv.ir/cart

      با تشکر
      سید

      پاسخ پاسخ

  2. نوشته شده توسط  

    تو صفحه سبد خرید گزینه ای برای دانلود محصول وجود نداره

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      اول محصول رو به سبد خرید اضافه کنید بعد به صفحه ی سبد خرید مراجعه نمایید.

      بعد از پرداخت لینک های دانلود برای شما ایمیل خواهند شد.

      با تشکر
      سید

      پاسخ پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        تشکر

        پاسخ

  3. نوشته شده توسط  

    سلام . من این اموزش را خریداری کردم و یک سوالی در موردش دارم که در این دوره وجود نداشت. اینکه چطور میشه با استفاده از پکیج uni-excel اطلاعات را از یونیتی به داخل اکسل نوشت به طوری که با هر بار بازی کردن اطلاعات در همان فایل قبلی ولی در sheet جدید ذخیره شوند ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      اولا سوالاتتون رو در hamyar.learningtv.ir بپرسید.

      جواب سوال شما:
      برای این که روش های مختلفی می شه به کار برد.

      به عنوان نمونه در هر بار بازی کردن یک متغیر با استفاده از تابع Playerpref ذخیره شود و با استفاده از این متغیر ذخیره شده تعیین کنیم که در چه مرحله ای هستیم.
      به عنوان نمونه میگیم اگه بازی شروع شد و متغیر n برابر ۰ بود اون موقع یک sheet ایجاد بشه و سپس مقدار n برابر ۱ بشه و در یک مکان خاص ذخیره بشه.
      برای بار بعد دوباره همین مرحله تکرار میشه اگه متغیر n برابر ۱ بود یک شیت با نام sheet1 ایجاد شود.

      و …

      یه کم بازی با کدهای مربوط به ذخیره و لود نیاز هست.

      با تشکر
      سید

      پاسخ پاسخ

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت