لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

هوش مصنوعی در یونیتی – اسکریپت نویسی جهت کنترل Off mesh Link ها


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۳۰/آبان/۱۳۹۲
۱۹۱۶ روز پیش
۲ دیدگاه ۱۹۳۵ ۱ دقیقه

navigationسلام خدمت تمامی دوستان عزیز

هوش مصنوعی در یونیتی

در ادامه ی مجموعه ی آموزشی هوش مصنوعی در یونیتی  و در قسمت چهارم می خواهیم به سراغ کدنویسی مربوط به هوش مصنوعی Navigation بریم.

در واقع ما می خواهیم توسط اسکریپت ها به نقاط شروع و پایان Off Mesh Link دسترسی داشته باشیم و بفمیم که فرضا مختصات نقطه ی شروع و پایان Off Mesh Link چی هست.

خوب حالا این به چه دردی می خوره؟

مثلا فرض کنید کاراکتر دشمن می خواد از یک سطح پایین به یک سطح بالا بیاد و می خواد این عمل بالا آمدن با انیمیشن بالا آمدن همراه باشد.

کاری که ما می کنیم اینه که میگیم زمانی که مختصات کاراکتر با مختصات نقطه ی شروع یکی شد انیمیشن بالارفتن اجرا بشه و یا هر کار دیگری که مد نظر شما هست.

چون این آموزش در رابطه با هوش مصنوعی هست و ما قبلا در رابطه با سیستم Mecanim آموزش هایی رو قرار داده بودیم پس در این آموزش دیگه ما از انیمیشن استفاده نمی کنیم . بلکه فقط میگیم اگه کاراکتر دشمن به نقطه ی شروع Off Mesh Link رسید تکسچرش تغییر کنه.

امیدوارم از آموزش لذت ببرید.

نظر یادتون نره که نظرات هستند که توی کیفیت آموزش ها تاثیر خواهند داشت.

والسلام

سید

۲ نظر برای "هوش مصنوعی در یونیتی – اسکریپت نویسی جهت کنترل Off mesh Link ها"


  1. نوشته شده توسط  

    ببخشید لینک مشکل داره اگه ممکنه درستش کنید.
    ممنون.

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      این آموزش روی آپارات آپلود شده و من هم به صورت آنلاین براتون قرار دادم و هم لینکش رو که متاسفانه اساس کار آپارات رو نمی دونم چیه که لینکش خرابه ولی پخش آنلاین مشکلی نداره.
      اگه نرم افزار دانلود منیجر داشته باشید با استفاده از پخش آنلاین هم می تونید ویدئو رو دانلود کنید.

      با تشکر
      سید

      پاسخ پاسخ

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت