تاریخ انتشار | تعداد نظرات | تعداد بازدید | زمان تقریبی مطالعه |
---|---|---|---|
۱۲/آذر/۱۳۹۲ ۱۹۰۴ روز پیش | ۸ دیدگاه | ۱۷۱۶ | ۱ دقیقه |
با عرض سلامی دوباره خدمت تمامی دوستداران LearningTV.ir
اگه جز کاربران همیشگی سایت باشید ، حتما یادتون هست که چند وقت پیش در مورد هوش مصنوعی توی یونیتی صحبت کردیم .
چند جلسه ای بود که در مورد سیستم Navigation در یونیتی صحبت می کردیم . در یکی از قسمت ها در رابطه با کامپوننت Off Mesh Link صحبت کردیم که نحوه ی کار با این کامپوننت و گزینه های مربوط به این کامپوننت رو به شما آموختیم .
نکته ای که وجود داره اینه که توی اون آموزش گفته بودم فقط گزینه ی Active به صورت Realtime عمل می کنه و برای استفاده از گزینه های دیگه باید Bake بگیریم ولی این مربوط میشد به ورژن ۴٫۲ به قبل یونیتی.
در ورژن یونیتی ۴٫۳ دیگه این محدودیت رو نداریم و گزینه های دیگه ی این کامپوننت هم به صورت Realtime عمل می کنند. یعنی شما بدون نیاز به Bake کردن می تونید مثلا جهت مسیر حرکت رو تغییر بدید و ….
اینم یکی از تغییراتی بود که در یونیتی ۴٫۳ افتاق افتاده بود گفتم بهتون بگم تا بعدا فکر نکنید یونیتی توی این زمینه محدودیتی داره.
امیدوارم از سیستم Navigation به خوبی استفاده کنید.
تا مطلبی دیگه و نکته ای دیگه خدا نگهدار.
والسلام
سید
با سلام
بابت زحماتی که برای جامعه بازی سازی می کشید نهایت تشکر رو دارم با تشکر
پاسخ
دست شما درد نکنه.
با تشکر
سید
پاسخ
That’s really thnkiing of the highest order
پاسخ
Thanks for shniarg. Always good to find a real expert.
پاسخ
I was seriously at DefCon 5 until I saw this post.
پاسخ
Me dull. You smart. That’s just what I needed.
پاسخ
Could you write about Physics so I can pass Science class?
پاسخ
Articles like this are an example of quick, helpful answers.
پاسخ