لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

ساخت ساعت آنالوگ در یونیتی


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۲۳/تیر/۱۳۹۲
۲۱۱۱ روز پیش
۱۱ دیدگاه ۴۲۱ ۱ دقیقه

Analog Clock In Unity3dبا عرض سلام خدمت دوستداران LearningTV

راستش چند وقت پیش یه آموزش در مورد ساخت ساعت آنالوگ توی یونیتی درست کرده بودم گفتم براتون بزارم شاید به دردتون بخوره.البته این آموزش به صورت غیرمتعارف می باشد یعنی شاید روش ها استانداردتری هم برای ساخت ساعت شما بتونید پیدا کنید ولی به نظر من این ساده ترین روش می باشد.

در ضمن دوستان این آموزش یک محدودیتی هم داره که اگه هرکی بتونه پیداش کنه یعنی این که یک سطح از دیگر کاربران یونیتی بالاتر می باشد.

۱۱ نظر برای "ساخت ساعت آنالوگ در یونیتی"


  1. نوشته شده توسط  

    سید جان دستت درد نکنه
    باز هم یک کار را ارائه کردید که در هیچ سایتی ندیده بودم
    ممنون میشم که تو دو ضمینه آموزش جامع و کاملی را ارائه کنید
    ۱ – ساخت یک تایمر دیجیتالی که شروع به معکوس حرکت کردن کند سه ثانیه مانده به پایان زمان بصورت یک نوع آلارم مانند چشمک بزند و روی صفر متوقف شود.
    ۲ – آموزش GUI در یونیتی بصورت خیلی جامع و حرفه ای

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      باشه این دوتا رو هم می زارم توی صف برنامه ها….
      مثل همیشه به محض این که سرم خلوت شد براتون آموزشش رو درست می کنم.
      آخه سرم خیلی شلوغ شده صبح ها تا ساعت ۱۲ کارخانه ، کاراموزی دارم بعد از ظهر هم باید بخوابم چون که شب ها بیدارم.
      والسلام
      سید

      پاسخ پاسخ

  2. نوشته شده توسط  

    Il faut arrêter d’instrumentaliser la politique à l’image de la religion. Ces Monsieurs défendent leurs intérêts, leurs convictions. Arrêtez d’utiliser l’image de dieu pour assouvir vos désirs, et de justifier quoi que ce soit. Dieu n’a pas de parti pris. Ce que vous essayez de faire, c’est de rassembler un vote communautaire et de sauver votre cher président. C’est lamentable.

    پاسخ

    پاسخ
  3. نوشته شده توسط  

    Impressive brain power at work! Great answer!

    پاسخ

    پاسخ
  4. نوشته شده توسط  

    Yup, that’ll do it. You have my appreciation.

    پاسخ

    پاسخ
  5. نوشته شده توسط  

    هزینه آموزش زده بود یه صلوات محمدی
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    (منتظران ظهور)

    پاسخ

    پاسخ
  6. نوشته شده توسط  

    سلام سید جان میشه یه کمکی به هم کنی
    من می خواهم از دستور yield استفاده کنم توی تابع ixedUpdate
    تابع را اینجوری تعریف کردم
    IEnumerator FixedUpdate ()
    از کلمه IEnumerator خطا میگیره و این خطارا میدهد
    error CS0161: `ShootGun.FixedUpdate()’: not all code paths return a value
    اشکال از کجاست درضمن من using System.Timers; را هم به کد ام اضافه کردم ودستور yield را هم به این صورت نوشتم
    yield return new WaitForSeconds(1);

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      برای تابع FixedUpdate و Update نمی تونید از IEnumerator استفاده کنید.

      باید یک تابع دیگر تعریف کنید و اون تابع رو در تابع FixedUpdate استفاده کنید.

      با تشکر
      سید

      پاسخ پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        خیلی ممنون
        مشکل بزرگی را از روی دوشم برداشتی
        من خیلی خوش حالم که باسایت شما اشناشدم .

        پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        من همین کار را کردم اما وقتی تابع را در Update صدازدم تابع که نوشته بودم اجرا نمی شد
        نوع بازگشتی تابع را
        IEnumerator
        تعریف کردم
        اگر می شود یک اموزش در این باره بایمان بگذارید
        ببخشید که انقدر سوال می پرسم این اخریشه
        چگونه می شود جای خون را روی دیوار درست کنیم مثلا وقتی دشمن تیر می خورد جای خون اش روی دیوار بماند

        پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        برای update نباید از IEnumerator استفاده کرد
        بلکه باید یک تابع جدید تعریف کنید و از این تابع جدید در تابع update استفاده کنید.

        با تشکر
        سید

        پاسخ

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت