لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

سیستم ذرات در یونیتی – Emission و Shape


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۰۶/اردیبهشت/۱۳۹۴
۱۴۵۹ روز پیش
بدون دیدگاه ۸۴۹ ۱ دقیقه

۰۲ - Emission And Shapeجلسه ی دوم از آموزش سیستم ذرات در یونیتی – Emission و Shape

در ادامه ی جلسه ی قبلی (تنظیمات عمومی) به آموزش سایر تنظیمات سیستم ذرات خواهیم پرداخت.

در این جلسه دو بخش Emission و Shape را توضیح خواهیم داد.

بخش Emission وظیفه ی تعیین تعداد ذرات تولیدی را بر عهده دارد که دارای گزینه های مختلفی می باشد که عبارتند از:

Rate: تعداد ذرات ایجاد شده در واحد زمان و یا فاصله: با استفاده از این گزینه می توان تعیین که در هر ثانیه یا در هر جابه‌جایی سیستم ذرات چه تعداد ذره ایجاد شود.

Burst: تعداد ذرات ایجاد شده در زمانی خاص: فرضا در ثانیه ی پنجم ۱۰۰ ذره و در ثانیه ی ۷ ۲۰ ذره ایجاد خواهد شد که باعث جالب تر شدن سیستم ذراتمون خواهد شد. از این گزینه می توان برای ایجاد انواع بخار آب استفاده نمود.

 

بخش Shape وظیفه ی تعیین نحوه ی پخش شدن ذرات با استفاده از اشکال مختلف را بر عهده دارد که با توجه به اشکال مختلف موجود در این بخش تنظیمات خاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در آموزش به طور کامل در مورد این تنظیمات صحبت خواهیم کرد.

 

در پایان این آموزش با تمامی گزینه های مربوط به بخش Emission و Shape آشنا خواهید شد و با استفاده از تغییر در تنظیمات این دو بخش می توانید سیستم های ذرات جالبی طراحی نمایید.

 

امیدوارم از آموزش لذت ببرید.

با تشکر

سید

 

 

 

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت