لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

سیستم ذرات در یونیتی – Over Lifetime 01


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۰۸/اردیبهشت/۱۳۹۴
۱۳۹۲ روز پیش
بدون دیدگاه ۷۸۳ ۱ دقیقه

Over Lifetime 01سیستم ذرات در یونیتی – Over Lifetime 01

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

در ادامه ی جلسات قبلی و در ادامه تنظیمات قبلی، در این جلسه به برخی دیگر از تنظیمات سیستم ذرات خواهیم پرداخت.

در این جلسه در مورد گزینه های مربوط به تغییرات ذرات در مدت زمان زنده بودن! خواهیم پرداخت.

در واقع در این جلسه گزینه های زیر را توضیح خواهیم داد:

Velocity Over Lifetime: تغییرات سرعت ذرات در مدت زمان زنده بودن ذرات.

Limit Velocity Over Lifetime: محدودیت سرعت ذرات در مدت زمان زنده بودن ذرات. یکی از کاربردهای این گزینه ایجاد افکت های آتش بازی هست.

Force Over Lifetime: اعمال نیرو در سه جهت به ذرات در مدت زمان زنده بودن ذرات.

Color Over Lifetime: تغییرات رنگ ذرات در مدت زمان زنده بودن ذرات.

Color By Speed: تغییر رنگ ذرات با تغییر سرعت ذرات.

 

با استفاده از گزینه هایی که در این آموزش توضیح داده خواهند شد می توانید کم کم اقدام به طراحی انواع افکت های جالب و جذاب نمایید.

فرضا با استفاده از گزینه ی اول می توان حالت طبیعی به ذرات داد و هر ذره سرعت متفاوتی خواهد داشت. یا مثلا با استفاده از گزینه ی دوم می توان افکت آتش بازی را ایجاد کرد، زمانی که مواد منفجره به سمت آسمان پرتاب می شوند و موقع منفجر شدن سرعت ذرات کاهش پیدا می کند و به مقداری خاص محدود می شود تا نهایتا از بین می رود.

و …

 

امیدوارم از این آموزش هم لذت ببرید.

با تشکر

سید

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت