لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

سیستم ذرات در یونیتی – Sub Emitters


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۰۸/خرداد/۱۳۹۴
۱۴۵۲ روز پیش
۱ دیدگاه ۹۲۱ ۱ دقیقه

۰۷ Sub Emittersبا عرض سلام خدمت تمامی دوستان و عزیزان

از این که مطالب سایت رو دنبال می کنید نهایت تشکر رو دارم.

امروز با ما باشید با سیستم ذرات در یونیتی – Sub Emitters

در جلسه ی هفتم از آموزش مقدماتی سیستم ذرات یونیتی به سراغ گزینه ی کاربردی دیگری از سیستم ذرات یونیتی خواهیم رفت و در رابطه با گزینه ی Sub Emitters صحبت خواهیم نمود.

گزینه ی Sub Emitters یکی از موارد پرکاربرد سیستم ذرات یونیتی می باشد که معمولا در بسیاری از بازی ها کارایی چنین گزینه ای قابل مشاهده می باشد.

با استفاده از این گزینه می توان حالت های مختلف نمایش ذرات را تعیین نمود.

برای درک بهتر و فهم راحت تر کارایی این گزینه به مثال زیر توجه نمایید:

فرضا افکت موشکی دارید که در حال حرکت به سمت یک منطقه ی خاص هست. این افکت از حالت ها و زمان های مختلفی تشکیل شده است.

ابتدایی که افکت انفجار نمایش داده می شود، هنگامی که موشک به محل مورد نظر برخورد دارد و در نهایت زمانی که موشک به محل مورد نظر برخورد کرده است و بعد از نابودی موشک افکتی نمایش داده می شود.

برای ساخت چنین افکتی از گزینه ی Sub Emitters استفاده می شود.

امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید.

با تشکر

سید

 

یک نظر برای "سیستم ذرات در یونیتی – Sub Emitters"


  1. نوشته شده توسط  

    سلام
    ممنون چه سریع گذاشتید قسمت بعد رو همینج وری ادامه بدید ممنون :)))

    پاسخ

    پاسخ

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت