تاریخ انتشار | تعداد نظرات | تعداد بازدید | زمان تقریبی مطالعه |
---|---|---|---|
۰۸/خرداد/۱۳۹۴ ۱۳۶۲ روز پیش | ۱ دیدگاه | ۸۹۰ | ۱ دقیقه |
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و عزیزان
از این که مطالب سایت رو دنبال می کنید نهایت تشکر رو دارم.
امروز با ما باشید با سیستم ذرات در یونیتی – Sub Emitters
در جلسه ی هفتم از آموزش مقدماتی سیستم ذرات یونیتی به سراغ گزینه ی کاربردی دیگری از سیستم ذرات یونیتی خواهیم رفت و در رابطه با گزینه ی Sub Emitters صحبت خواهیم نمود.
گزینه ی Sub Emitters یکی از موارد پرکاربرد سیستم ذرات یونیتی می باشد که معمولا در بسیاری از بازی ها کارایی چنین گزینه ای قابل مشاهده می باشد.
با استفاده از این گزینه می توان حالت های مختلف نمایش ذرات را تعیین نمود.
برای درک بهتر و فهم راحت تر کارایی این گزینه به مثال زیر توجه نمایید:
فرضا افکت موشکی دارید که در حال حرکت به سمت یک منطقه ی خاص هست. این افکت از حالت ها و زمان های مختلفی تشکیل شده است.
ابتدایی که افکت انفجار نمایش داده می شود، هنگامی که موشک به محل مورد نظر برخورد دارد و در نهایت زمانی که موشک به محل مورد نظر برخورد کرده است و بعد از نابودی موشک افکتی نمایش داده می شود.
برای ساخت چنین افکتی از گزینه ی Sub Emitters استفاده می شود.
امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید.
با تشکر
سید
سلام
ممنون چه سریع گذاشتید قسمت بعد رو همینج وری ادامه بدید ممنون :)))
پاسخ