لرنینگ تی وی

طعم شیرین یادگیری

۱۴ – آموزش ساخت بازی اول شخص در یونیتی – اثر گلوله روی دیوار ۱


تاریخ انتشار

تعداد نظرات

تعداد بازدید

زمان تقریبی مطالعه
۰۹/شهریور/۱۳۹۲
۱۹۹۹ روز پیش
۱۹ دیدگاه ۲۳۳۰ ۱ دقیقه

FPS Game_Indestryبا عرض سلامی دیگر خدمت کاربران عزیز

بعد یه مدت تاخیر دوباره آموزشی در رابطه با ساخت بازی های اول شخص در یونیتی آماده شده است.

توی این آموزش به نحوه ایجاد تکسچر گلوله روی دیوار خواهیم پرداخت.

البته تکسچری که من استفاده کردم زیاد خوب از آب در نیومده ولی مهم اصل کار هست. در ضمن این روشی که تو این آموزش استفاده شده باید استاندارد بشه که احتمالا در جلسات بعدی به اون خواهیم پرداخت.

والسلام

سید

۱۹ نظر برای "۱۴ – آموزش ساخت بازی اول شخص در یونیتی – اثر گلوله روی دیوار ۱"


  1. نوشته شده توسط  

    ممنون سید جان.

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      خواهش می کنم
      والسلام
      سید

      پاسخ پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        You’re the grteatse! JMHO

        پاسخ

  2. نوشته شده توسط  

    سلام سید جان ببین وقتی من یه مکعب درست میکنم تر از توش رد میشه حتی خوده کاراکتر اصلیم از اوش رد میشه چه کنم کمکم کن
    باسپاس

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      اگه کامپوننت fps رو درست به کاراکتر اول شخصتون اعمال می کردید این مشکل پیش نمی اومد.
      یا این که مکعبتون کلایدر نداره.
      چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه.
      والسلام
      سید

      پاسخ پاسخ

    • نوشته شده توسط  

      That’s really thkining of the highest order

      پاسخ

      پاسخ
  3. نوشته شده توسط  

    سلام سید ببین من میخوام مثلا وقتی که خشاب عوض میکنم صدا اجرا بشه اسکریپتش چجوریه

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      اگه کمی صبر می کردید اونم آموزش می دادم.
      کافیه جایی که گفتید انیمیشن تعویض خشاب انجام میشه صدا ی فلان هم پخش بشه.
      والسلام
      سید

      پاسخ پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        خب سید جان ببین کدوم درسته
        audio.play(“”)
        audio.CrossFade(“”)
        (“”)audioclip.play
        audioclip.CrossFade(“”)

        پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        ۱- خواهش می کنم دیگه سوالتون رو اینجا نپرسید. بخش پرسش و پاسخ به همین منظور راه اندازی شده است.این دفعه ی آخر هست که اینجا جوابتون رو می دم(امیدوارم نارحت نشده باشید و درکم کنید).
        ۲- برای اجرای یک صدا کافیه شما ابتدا یک شی مثلا یک مکعب ایجاد کنید و یک صدا رو بهش اعمال کنید و تیک گزینه ی Play رو غیر فعال کنید.
        ۳- یک اسکریپت مثلا به دوربین اعمال کنید و توی این اسکریپت کدهای زیر رو بنویسید:
        using UnityEngine;
        using System.Collections;

        public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
        public AudioSource myAudioObject;
        void Update () {
        if (Input.GetKeyDown(“r”))
        {
        myAudioObject.Play();
        }
        }
        }

        والسلام
        سید

        پاسخ

  4. نوشته شده توسط  

    سلام اقا سید ببخشید میشه اموزش خیس شدن دوربین زیر بارون رو برامون بذارید

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      این مورد مربوط میشه به شیدرنویسی که من هنوز شروع نکردم
      کمی مبحث فشرده و پیچیده هست.
      ولی سعیم رو خواهم کرد
      والسلام
      سید

      پاسخ پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        سلام سید جان بین من شیدرو بلدم ببین یه قسمتشو برات میذارم ببین اگه خوب بود بهم بگو هر دو روز برات لینکشو میذارم

        پاسخ

      • نوشته شده توسط  

        باشه یه نگاهی میندازم
        دستت درد نکنه
        والسلام
        سید

        پاسخ

  5. نوشته شده توسط  

    سلام اقا سید ببین میشه اموزش هوش مصنوعی دشمن و یاد مون بدی

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      باید صبر کنید.
      والسلام
      سید

      پاسخ پاسخ

  6. نوشته شده توسط  

    ممنون

    پاسخ

    پاسخ
  7. نوشته شده توسط  

    سلام. کی آموزش میدید اگه تیر روی کنج دیوار خورد اون قسمت که بیرونه حذف بشه ؟

    پاسخ

    پاسخ
    • نوشته شده توسط  

      متاسفانه هاردم سه بار فرمت شد ( یه بار هم بد سکتور گرفت) و اطلاعات مربوط به این پروژه کاملا از بین رفت.

      فعلا آموزش ساخت بازی اول شخص رو ادامه نمیدیم

      با تشکر
      سید

      پاسخ پاسخ

ارسال دیدگاه

نام (*)
پست الکترونیکی (*)
وبسایت